jesteś tutaj: strona główna

Projekty

Młodzi Kosumenci

opublikowane 28 lutego 2011

         

                         PODSUMOWANIE PROGRAMU

                  EDUKACJA MŁODEGO KONSUMENTA

       Po zrealizowaniu założeń stawianych za cel projektu przychodzi czas podsumowań.

       W ramach projektu cel edukacyjny zrealizowany został w trakcie zajęć prowadzonych w pierwszych klasach szkół gimnazjalnych. Łącznie objętych programem zostało 206 uczniów w ośmiu klasach, uczestnicząc w ogólnej liczbie 60 zajęć szkoleniowych. Wykłady obejmowały tematykę zawartą w trzech panelach:

-Prawa konsumenta, struktura ruchu konsumenckiego, placówki instytucji konsumenckich, wolontariat;

-Rodzaje reklam, telewizyjna radiowa, prasowa;

-Zakupy i sprzedaż dokonywana przez Internet, zagrożenia wynikające z Internetu, ochrona danych osobowych.

Do prowadzenia zajęć wykorzystane zostały prezentacje , przygotowane przez prowadzących zajęcia oraz materiały edukacyjne w formie broszury, którą otrzymali wszyscy biorący udział w programie oraz zainteresowani problematyką konsumencką.

Podsumowaniem cyklu zajęć było sprawdzenie wiadomości uczniów w przeprowadzonych testach , których wyniki wykazały wyrównany wysoki poziom nabytej wiedzy. Zwycięzcami zostali

w Gimnazjum nr 1:

Konkurs w Gimnazjum nr 1 (3)

1 miejsce Kinga Bylica

2 miejsce Kamil Bucki

3 miejsce Patrycja Wolas,

 

w Gimnazjum nr 2 :

Konkurs w Gimnazjum nr 2 (6)

1 miejsce Kamil Hałat

2 miejsce Artur Hałat

3 miejsce Kamil Bortel.

   

  Zwycięzcy w Gimnazjach nr1 i nr2 zostali nagrodzeni atrakcyjnymi nagrodami. Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy.

 Wręczanie nagród w Gimnazjum nr 2 (2)

   

 

« lista projektów